Spørsmål til bestilling og levering:
Hvor lang er leveringstiden?
Vi sender leveranser så fort som mulig. Det tar oftest 2-6 hverdager + tollbehandling fra leveransen sendes fra vårt lager til den mottas i Norge. Dersom du har bestilt en bestillingsvare, vil det dessverre forekomme lenger leveringstid. Du kan se den forventede leveringstiden* ved den enkelte varen.
*Det tas forbehold om lager-, leverandør- og transportfeil.
Sender dere med Bring/Posten?
Ja, vi sender de fleste leveransene med Bring/Posten. I enkelte tilfeller ved kjøp av spesielt store eller skjøre varer benyttes heller speditør. Vi kontakter deg for ytterligere leveringsopplysninger dersom dette er tilfellet.
Hvor sender dere varene fra?
Vi har lager og butikk i Aalborg, Danmark. Herfra sender vi også leveransene.
Når sender dere min leveransen?
Vi sender leveransen når alle varene i ordren er på lager. Du kan se i ordrebekreftelsen din om alle varene er på lager - hvis det står at leveransen "Sendes innen 0-3 hverdager" er varen på lager.
Hvor er min leveranse?
Når din ordre er sendt, vil du motta en mail med fraktinformasjon og en link til sporing av din leveranse. Du kan følge pakken din via sporingsnummeret på GLS eller Bring sine hjemmesider. Hvis ordren sendes med speditør, har vi dessverre ingen link til sporing.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis din ordre ikke er sendt fra vårt lager enda, kan vi annullere ordren din. Vennligst ta kontakt med oss via telefon eller mail.
Dersom ordren allerede er sendt, kan vi dessverre ikke annullere ordren din - hvis du vil returnere varen, gjelder den lovbestemte 14-dagers angreretten.
Spørsmål til angrerett og reklamasjon:
Jeg har mottatt en defekt vare – hva gjør jeg?
Vennligst kontakt oss på info@scandihills.dk. Send ikke en vare i retur før du har mottatt svar fra oss.
Hvis du opplever transportskader ved mottak, er det viktig at du kontakter oss innen 4 dager, slik at vi kan rapportere eventuelle skader til fraktselskapet.
Jeg angrer på kjøpet mitt – hva gjør jeg?
Vennligst kontakt oss på mail eller telefon innen 30 dager etter mottagelsen av varen. Se mer i våre salgs- og leveringsbetingelser. Vennligst vent med å sende varen i retur inntill du har mottatt en bekreftelse fra oss om at vi har fått beskjeden din. Når du har mottatt bekreftelse fra oss, sender du ordren i retur så fort som mulig - senest 14 dager etter.
OB! Vi tar ikke i mot pakker som er sendt uten porto eller med postoppkrav. Vi henter ikke pakker på postkontor eller i pakkebutikker. Alle pakker skal sendes direkte til oss på Gugvej 140, 9210 Aalborg SØ, Danmark.
Spørsmål til produkter:
Har dere Rosenborg bruksanvisninger?
Ja, vi har en oversikt over bruksanvisninger til Rosenborg værstasjon. Du finner også bruksanvisninger til TFA Dostman værstasjoner. Her kan du laste ned den bruksanvisningen som passer til din modell. Finn bruksanvisninger til værstasjoner her.
Kan jeg kjøpe reservedeler til gasskjøleskap?
Ja, vi har mulighet for å skaffe et stort utvalg av reservedeler til gasskjøleskap og andre typer kjøleskap. Er det noe bestemt du mangler som du ikke finner i vår nettbutikk, må du gjerne sende oss en mail. Vi skal gjøre det vi kan for å finne det du trenger.
Hvordan påføres teltimpregnering?
Du kan påføre teltimpregnering på forskjellige måter. Du kan bl.a. benytte en trykksprøyte som fordeler impregneringen utover teltduken. Du kan også bruke en ren pensel til å påføre impregneringen med. Sørg for at teltduken er ren før du impregnerer den. Husk også at det skal være rikelig med lufttilførsel rundt duken.
Du kan evt. lese mer i denne Guiden til klargjøring av campingvogna hvor du finner ytterligere tips og triks til bl.a. impregnering av telt.
Har dere tilbehør til reparasjon av teltduk?
Ja, vi har Tear Aid som fungerer veldig bra til reparasjon av teltduk m.m.
Jeg mangler en ting som jeg ikke finner på nettsiden – kan dere skaffe det?
Vi kan i mange tilfeller skaffe deg akkurat det du mangler. Kontakt oss på mail, så undersøker vi det nærmere.