• Alle priser er inklusiv MVA og toll
  • 30 dagers angrerett
  • Sikker betalingmed kort eller Vipps
  • Høy kvalitet til lave priser 
  • Danish
  • Swedish
  • Norwegian
  • Finnish
  • Navigasjon
  • Søk

Angrerett og reklamasjoner

Angrerett og reklamasjoner

Vi er her for å hjelpe deg hvis du angrer på kjøpet ditt eller hvis du vil reklamere på noe du har kjøpt hos oss.

Angrer du på kjøpet ditt?

Når du har handlet i vår nettbutikk har du 30 dagers angrerett gjeldende fra den dagen du har mottatt ordren.

Dersom du angrer på kjøpet ditt skal du gi beskjed om dette innen 30 dager – enten via mail, telefon eller ved å benytte vårt standard returneringsskjema som du kan sende til oss via mail eller post.

 

Kontakt oss:

Telefon: +45 30950111

E-mail: info@scandihills.dk

 

Angreretten gjelder ikke for:

  • Varer solgt til bedrifts/CVR-nummer
  • Varer som er laget etter dine spesifikasjoner, f.eks. varer i centimetermål (aluminiumsfolie, perlebånd, slanger osv.)
  • Varer som er forseglet av hensyn til helsevern eller hygiene, og der forseglingen er brutt etter levering
  • Varer som er spesialbestilt og derfor ikke inngår i vårt normale sortiment

 

Når du har kontaktet oss har du 14 dager til å returnere det annullerte kjøpet.

 

Pakken skal sendes til:

ScandiHills Camping & Outdoor

Gugvej 140

9210 Aalborg SØ

Danmark

 

Vær oppmerksom på at vi ikke mottar pakker som sendes til pakkeshops (butikker med pakkeutlevering), postkontor og lignende.

 

Du skal selv betale utgiftene ved returnering av varen hvis du angrer på ditt kjøp. Det er mulig å kjøpe med en returlapp hos oss som blir trukket fra det utestående beløpet. Kontakt oss over mail hvis du ønsker en returlapp.

Ved returnering må du sørge for at varene er forsvarlig pakket inn. Du har selv ansvaret for pakken/varene inntil vil mottar den. Ta derfor vare på fraktkvitteringen og evt. sporingsnummeret til pakken.

 

Refundering av kjøpet

Vi vil inspisere alle returnerte varer for eventuelle skader og verdifall. Hvis produktet lever opp til våre krav for returnering, vil vi refundere beløpet til det kredittkortet eller den betalingsmetoden det opprinnelig ble betalt med.

Dersom det er skader eller tydelige tegn på bruk av produktet, forbeholder vi oss retten til å refundere et beløp tilsvarende produktets tilstand.

 

Les mer om angreretten og hvordan du skal forholde deg til den i våre kjøps- og leveringsvilkår.

Har du mottatt en defekt vare eller har du ikke mottatt det du har bestilt?

Dessverre kan det skje at du mottar en vare som er defekt eller at det mangler noe i pakken. Kjøpet ditt er dog beskyttet av kjøpslovens 2 års reklamasjonsrett, og vi står klar til å hjelpe deg hvis du vil klage på er produkt.

Kontakt oss så fort som mulig dersom du vil reklamere på noe du har kjøpt i vår nettbutikk.

Er det snakk om synlige skader vil behandlingstiden begrenses hvis du sender en mail med beskrivelse og bilder av skadene.

 

Kontakt oss:

Telefon: +45 30950111

E-mail: info@scandihills.dk

 

Les mer om reklamasjonsprosessen i våre kjøps- og leveringsvilkår.

 

Returner ikke den defekte varen før du har mottatt et svar fra oss.